Handelsbetingelser

Du handler med:

Brittas Workshop 
Ålekisteven 143 a
2720 Vanløse
CVR-nr: 36331526 

 

Priser: Prisen på varerne som sælges i webshoppen, fremgår af varebeskrivelsen.
Prisen for dit samlede køb samt moms, inklusive fragt- og leverings omkostninger, kan du se i varekurven.

Betaling: Du kan betales med VISA/Dankort, VISA, MasterCard og Mobile Pay.

Leveringsbetingelser: Levering sker normalt indenfor 1-4 arbejdsdage i Danmark.

Overfører du penge direkte eller betaler med Mobile Pay sendes varerne, når jeg har registreret din indbetaling.

Hvis jeg har spørgsmål til din bestilling, kontakter jeg dig. Du bedes derfor angive så mange kontaktinformationer som muligt, når du opretter din ordre.

Varerne sendes som postpakke med DAO eller GLS. Der leveres kun til Danmark på disse betingelser, uden omdeling. Bor du på Færøerne eller i Grønland, bedes du kontakte mig, for nærmere detaljer.

Gebyrer: Jeg tillægger porto omkostninger  – priserne er inkl. moms. Ved forsendelse til Færøerne og Grønland tillægges de faktiske leverings omkostninger.

Afbestilling/Reklamation: Du kan til enhver tid annullere din bestilling, hvis jeg ikke har nået, at afsende det bestilte. Du skal så blot kontakte mig. Er emballagen eller varen synligt beskadiget, når pakken afleveres eller hentes, SKAL du nægte modtagelse af pakken og kontakte mig så hurtigt som muligt. Jeg sender dig en ny vare og reklamerer den ødelagte hos GLS/DAO. Hvis du modtager pakken, og varen har taget skade, skal du selv reklamere hos DAO, ifølge deres forretnings betingelser. Det kan ske, at malebøtterne har fået buler under transporten, selvom de pakkes omhyggeligt ind. Du kan ikke reklamere over dette hos DAO/GLS eller BrittasWorkshop, da det er en risiko ved forsendelse af malingen.

Fortrydelsesret: Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos mig.  Fortrydelses fristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare. Ønsker du at fortryde dit køb skal du kontakte os inden der er gået de 14 dage på: Kontakt@BrittasWorkshop.dk  eller udfylde Fortrydelsesformular  og send den til Kontakt@BrittasWorkshop.dk

I din mail er det vigtigt at du gør opmærksom på at du har fortrudt dit køb og at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Du kan ikke nægte at modtage din vare og dermed “fortryde” dit køb – jeg skal have besked på mail og du skal have afhentet din pakke.

Du kan fortryde dit køb indtil 14 dage efter, at du har modtaget varen. Portoen for returneringen skal du dog selv betale, du bedes vedlægge kopi af fakturaen/følgesedlen sammen med varerne.

Returnering:
Du skal sende din ordre retur til mig. Varen skal være os i hænde senest 14 dage fra du har benyttet dig af din fortrydelsesret. Du skal selv betale porto for returnering. Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket lige så forsvarligt, som du modtog den. Er varen beskadiget ved ankomsten, påhviler ansvaret dig. Er der fx buler i bøtten på malingen, vil værdien af varen, være forringet og dette fratrækkes beløbet i tilbagebetalingen ( jeg beregner værdiforringelsen ud fra skadens omfang og en vurdering af hvad jeg kan sælge varen for, til andre kunder).

For at modtage hele købs beløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Dette gælder dog ikke maling med videre, hvor du fysisk fjerne en del af varen fra bøtten, fx ved at åbne malingen og røre rundt i den.

Tilbagebetaling af købs beløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til BrittasWorkshop, tilbage – eksklusiv forsendelsesomkostninger. Har du fået sendt varen fragtfri, fordi du har handlet over max grænsen, til fri fragt, fratrækker jeg forsendelsesomkostninger, af købets beløb. I tilfælde af en værdiforringelse, hæfter du for dette og det fratrækkes købs beløbet. Dette kan fx. være mærker i låget hvis du har haft åbnet låget, buler i bøtten. Har du fået fri fragt og returner varer således, at din ret til fri fragt bortfalder, vil fragten blive trukket i returbeløbet.

Du kan ikke fortryde dit køb ved IKKE, at afhente din pakke. Hvis pakken ikke afhentes og kommer retur til BrittasWorkshop er du selv ansvarlig for afhentningen af pakken. Jeg sender naturligvis gerne pakken til dig igen, men du skal betale for fragten. Jeg refundere ikke dit køb, hvis pakken ikke afhentes i pakkeshoppen.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Brittas Workshop
Ålekistevej 143a
2720 Vanløse

Du har selvfølgelig altid mulighed for at returnere varen direkte i Brittas Workshop fysiske butik. Sendes varen skal du som forbruger, selv betale fragtomkostningen.

Når varen returneres skal du huske: 

At vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen / fakturaen.

Reklamationsret: 
Når du handler via vores webshop www.BrittasWorkshop.dk har du som forbruger altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Varen skal sendes til:
Brittas Workshop
Ålekistevej 143a
2720 Vanløse

For at du kan handle online med Brittas Workshop, har jeg brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Jeg foretager registreringen af dine personoplysninger, med det formål at kunne levere varen til dig.

Klage

Ønsker du som kunde, at klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos BrittasWorkshop  kan den indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.